Global Gastro Hungary Kft.
hatályos: 2024.01.01
- Általános rendelkezések
1.1. A Global Gastro Hungary Kft. (székhely: 1211 Budapest, Kapisztrán János u. 27., Cg.
01-09-969813, adószám: 23527908243) (továbbiakban: GlobalGastro) az által
forgalmazott élelmiszereket és száraz áru termékeket kínálja eladásra.
1.2. Az eladásra kínált áruk tekintetében elérhető a termékek listája a
www.globalgastro.hu oldalon, a Global ZöldségWeb áruházban és a GlobalGastro
által kiküldött heti – aktuális – árlistákon.
1.3. Jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Global
Gastro Hungary Kft. és a megrendelést leadó jogi személy, magánszemély
(továbbiakban Megrendelő, és végfelhasználó esetén: Fogyasztó) között az alábbiak
szerint:
1.3.1. Megrendelő és a GlobalGastro között megkötött Szállítási szerződés alapján,
1.3.2. GlobalGastro-hoz beérkező megrendeléssel.
1.4. A vásárlási szerződést Global Gastro Hungary Kft. írásban megkötött szerződésnek
tekinti, amelyet rendelésszámon iktat, és a megrendelés teljesítésétől számított 1 évig
tárol.
1.5. Megrendelő a rendelés leadásának véglegesítésekor fogadja el ezen szerződés
feltételeit.
1.6. Global Gastro Hungary Kft. kijelenti, hogy mind a termékek értékesítéséhez, mind a
webáruház, mind a pedig a kiszállítási tevékenység végzéséhez az összes
jogszabályban előírt szakhatósági engedéllyel rendelkezik.
1.7. A szerződéskötés nyelve a magyar. - Szerződő felek azonosítása
2.1. A vásárlási szerződés a Global Gastro Hungary Kft. (székhely: 1211 Budapest,
Kapisztrán János u. 27., Cg. 01-09-969813, adószám: 23527908243), mint eladó és a
Megrendelő, mint vevő között jön létre.
A Global Gastro Hungary Kft. csak a www.globalgastro.hu,
globalgasztro@gmail.com, info@globalgastro.hu és a Global ZöldségWebshop
oldalon, és a cég telefonszámaira leadott rendelésekért felel.
2.2. Megrendelő adatait írásban megküldi a globalgasztro@gmail.com email címre, vagy
a Felek között megkötésre kerülő Szállítási szerződés tartalmazza vagy a Global
ZöldségWebshop adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, amelyeket minden
egyes rendelés leadásánál lehetősége van módosítani, és Global Gastro Hungary Kft.
ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát.
2.3. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a
Megrendelőt terheli.
2.4. Global Gastro Hungary Kft. a nyilvánvalóan hibás vagy hamis megküldött adatokat,
vagy regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén a Megrendelő valódiságát
jogosult ellenőrizni. - Megrendelés leadása
3.1. A Megrendelés leadható e-mailben, telefonon és a Global ZöldségWeben keresztül.
3.1.1. e-mailben folyamatosan: globalgasztro@gmail.com, info@globalgastro.hu
3.1.2. telefon Vasárnaptól- Péntekig 13.00 és 20.00 között: + 36 30 583 3562
3.1.3. webshop folyamatosan: Global ZöldségWeb
3.1.4. honlap folyamatosan: www.globalgastro.hu
3.2. A megrendelések leadhatóak bármikor, de legkésőbb a kiszállítás előtti napon:
3.2.1. Zöldség-, gyümölcs esetén:20.00 óráig
3.2.2. Tisztított termékek esetén: 16.00 óráig
3.3. Munkaszüneti nap ünnepi nyitva tartás szerint adhatók le a rendelések, mely esetén a
nyitvatartási rend megtalálható a www.globalgastro.hu oldalon. Folyamatosan
rendelő ügyfelek számára az ünnepi nyitva tartás e-mailben is megküldésre kerül.
3.4. A leadott rendelésnek – amennyiben az nem a Global ZöldségWeb-en keresztül
történik, tartalmaznia kell:
3.4.1. A rendelő nevét.
3.4.2. A kiszállítás kért helyét, időpontját.
3.4.3. A rendelt tételek egyértelmű megnevezését, mennyiségét.
3.5. A leadott rendelések módosítása:
3.5.1. A kiszállítási nap előtti nap 20.00 óráig módosítható.
3.5.2. A Megrendelő által egyoldalúan módosítható a rendelés, melyet a
GlobalGastro automatikusan kezel:
3.5.2.1. A terméklistán szereplő szezonális termékek esetén a rendelés a rendelt
termékek és a kapcsolódó mennyiség 100%-ban módosítható.
3.5.2.2. A terméklistán szereplő, de nem szezonális – import tételek esetén a
rendelés a rendelt termékek mennyiség 20%-ban módosítható, új termékek
korlátozás nélkül rendelhetőek.
3.5.2.3. A terméklistán nem szereplő, egyedi kérésre beszerzett termékek esetén
a rendelés a rendelt mennyiség 10%-ban módosítható.
3.5.3. A 3.4.2 ponttól eltérő módosításokat a Megrendelőnek jeleznie kell a
GlobalGastro felé, és a leadott rendelés csak a Felek közös megállapodása
alapján módosulhat.
3.5.4. Jelen rendelés leadási és módosítási feltételektől csak érvényes Szállítási
szerződés alapján lehet eltérni.
- Árak és termékinformáció
4.1. A megküldött heti árlistákon illetve a Global ZöldségWeb oldalon a terméklistában és
a termékek adatlapján feltüntetett ár az adott termék fogyasztói egységára, amelynek
érvényessége kizárólag az adott megjelenés időpontjára vonatkozik. Amennyiben
Megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy az eladó kötelezi magát, hogy a
kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói egységáron
szállítja ki Megrendelőnek.
4.2. A megrendelés visszaigazolása az ügyfél kérése szerint történik. A Global
ZöldségWeb esetén várható számla végösszege a rendelés leadásakor visszaigazolásra
kerül.
4.3. A termékek árát terheli még a szállítási költség ára (mely mértéke a vásárlás
végösszegétől függ).
4.3.1. Magánszemély esetén:
Bruttó 5.000,- és 10.000,- Ft rendelési érték között Bruttó 900,- Ft.
Bruttó 10.000,- rendelési érték felett 0 Ft.
4.3.2. Vállalkozás esetén:
Bruttó 25.000,- Ft rendelési érték alatt Bruttó 2.500,- Ft.
Bruttó 25.000,- rendelési érték felett 0 Ft.
4.4. Egyedi szállítási szerződésben alapján a szállítási költség ára ettől eltérhet.
4.5. A Megrendelő által megvásárolt (átvett) termék csomagolása tartalmazza mindazon
tájékoztatásokat, amelyek az adott termékre jellemzőek, mind az összetételét, mind
pedig a használatát és felhasználását illetően. Megrendelő a termék átvételét követően
köteles az említett tájékoztatást alaposan elolvasni és megismerni.
4.6. A szállítás során használt göngyölegek kezelése:
4.6.1. A Megrendelő a rendelését a termék eredeti csomagolásában (kisvödör, zsák,
doboz, zacskó, fakarton, papírkarton) vagy a Global Gastro Hungary Kft.
tulajdonát képező egységképzőkben (M10 rekesz, M20 rekesz, M30 rekesz,
Vödör 10 l) kapja meg.
4.6.2. Amennyiben a Megrendelő a Global Gastro Hungary Kft. tulajdonában lévő
egységképzőkben kapja meg a terméket, akkor köteles azokat a szállítás
időpontjában kipakolni és azokat visszaszolgáltatni.
Ha erre a Megrendelő valamely oknál fogva nem képes, úgy a szállításkor egy
átadási bizonylat kerül kiállításra, mely alapján hó végén – amennyiben azokat
nem szolgáltatja vissza – a Megrendelő köteles a nála maradt egységképzőket
megvenni.
4.6.3. Az egységképzők áráról a Megrendelőt a Global Gastro Hungary Kft.
tájékoztatja.
M10 rekesz: 500,- Ft +ÁFA
M20 rekesz: 1000,- Ft +ÁFA
M30 rekesz: 1200,- Ft +ÁFA
Vödör 10 l: 1500 Ft+ ÁFA
Zöld láda: 1500 Ft+ÁFA
4.7. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra,
összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes
kondíciók vonatkoznak.
- A rendelés fizetése
5.1. A megrendelt árut a kiszállításkor fizeti a vevő készpénzben vagy bankkártyával.
5.2. Amennyiben a fizetés bankkártyával történik akkor arról a vevő a rendelés leadásakor
tájékoztatja a Global Gastro Hungary Kft-t.
5.3. A fizetés mód egyedi megállapodás alapján, egyedi szállítási szerződésben eltérhet.
5.3.1. Átutalás esetén az általános fizetési határidő teljesítés + 2 nap.
5.3.2. Átutalás esetén amennyiben a Megrendelő a szerződésben foglalt határidőre
nem utal, úgy a Global Gastro Hungary Kft. jogosult
5.3.2.1. 5.5. pontban foglaltak szerint eljárni és/vagy,
5.3.2.2. a további rendeléseit készpénzfizetési számlára kiállítani és/vagy,
5.3.2.3. a megrendelt árut visszatartani, a rendelést nem teljesíteni.
5.4. Megrendelő fizetése
A Megrendelő a készpénzes, bankkártyás számlát köteles az árut átvételekor kifizetni.
A Megrendelő az átutalásos számlát köteles a fizetési határidő napjával kifizetni
5.5. A Megrendelő késedelmes fizetése
5.5.1. Amennyiben a Megrendelő adott hét csütörtökig lejárt számlatartozását adott
hét péntek 12:00 óráig nem fizeti ki, úgy a Global Gastro Hungary Kft. jogosult
a Megrendelő számlájában szereplő ügyfél és/vagy termékkedvezmény
megvonására.
A kedvezmény megvonása mindig egy hétre vonatkozik, azaz:
- gyűjtő számlás ügyfeleknél, a számlakiállításkor (az adott heti szállításokra
vonatkozóan). - eseti számlás ügyfélnél: a következő hét péntekig kiállításra kerülő
számláknál.
A kedvezmény megvonás automatikusan ismétlődik, addig míg a Megrendelőnek
lejárt tartozása áll fenn.
5.5.2. Amennyiben a Megrendelő az átutalásos számláját nem fizeti ki, a lejárati
határidőt követő napon a Global Gastro Hungary Kft jogosult:
5.5.2.1. ha a lejárt számlák száma (az adott adószámon) eléri a 3 darabot, vagy
5.5.2.2. ha a tartozás mértéke meghaladja a 100.000,- Ft-ot, úgy a Global Gastro
Hungary Kft. jogosul az 5.5.1 pontban foglaltakon túl:
5.5.2.2.1. Fizetési felszólítás(oka)t küldeni. A fizetési felszólítás
kiküldéséhez kapcsolódóan jogosult fizetési felszólítás díja jogcímen
950,- Ft/alkalom felszámítani.
5.5.2.2.2. A Fizetési határidő utáni pénzügyi teljesítések esetén késedelmi
kamatot felszámítani. A késedelmi kamat mértéke a mindenkori
jegybanki alapkamat kétszerese. A Megrendelőnek a késedelmi
kamatot a fizetési határidő lejártának napját követő naptól a pénzügyi
teljesítés napjáig kell megfizetni. A késedelemhez kapcsolódóan a 2016. évi IX. törvény alapján behajtási költségáltalányt is érvényesít.
5.5.2.2.3. Az átutalásról készpénzes fizetési módra változtatni a
szolgáltatás pénzügyi teljesítésének módját a következő rendeléstől, a
Megrendelő előzetes értesítésével.
5.5.2.2.4. További jogi lépéseket érvényesíteni.
6. Global Gastro Hungary Kft. felelősségvállalása
6.1. A GlobalGastro működésével és a kiszállítással kapcsolatos tudnivalók a webáruház
főoldalán és a honlapon található ügyfélspecifikus információs sávban olvashatók.
Global Gastro Hungary Kft. vállalja, hogy a fent jelzett tájékoztatókban leírtakat
magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesüléséért mindent elkövet.
6.2. Megrendelő kijelenti, hogy a dokumentumok tartalmát ismeri és tudomásul veszi.
- Megrendelő felelősségvállalása
7.1. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak
minősül, melyhez kötve van. Megrendelő rendelése(i) jóváhagyásával jelen
szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el,
melyért jogi felelősséggel tartozik.
7.2. Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut
tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott
fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kiszállítása Megrendelő
hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket Megrendelő megtéríti
GlobalGastro számára. - A szerződés hatálya
8.1. Jelen szerződés a Megrendelő rendelésének elküldésével lép hatályba, és a
megrendelés teljesülésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés
mindaddig hatályban marad, amíg a felek összes egymással szembeni követelése nem
teljesül.
8.2. A GlobalGastro minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító-
számot (rendelésszámot) ad, melyet a Megrendelő által kértek szerint vagy a Global
ZöldségWebshop alapján automatikusan megadott címre küldött rendelés
visszaigazoló e-mailben közöl. Csak a GlobalGastro által rendelésazonosítóval
rendelkező megrendelés érvényes.
8.3. A megrendelés visszaigazolását Global Gastro Hungary a megrendelés leadását
követően haladéktalanul, de a vonatkozó jogszabálynak megfelelően legfeljebb 48
órán belül igazolja vissza. - Vásárlástól való elállás
9.1. A vásárláshoz kapcsolódó jogszabályok általánosságban:
9.1.1. Az e pontban foglaltak kizárólag Fogyasztókra vonatkoznak. A Fogyasztó a
jogszabályban előírtak szerint jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés
esetén:
a terméknek,
több termék adásvételekor az utoljára szolgáltatott terméknek,
több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek
vagy darabnak,
ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az
első szolgáltatásnak,
9.1.2. A Fogyasztó átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a
szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződé megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. 9.1.3. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az Ügyfélszolgálatunk alábbi elérhetőségeire: e-mail cím: globalgasztro@gmail.com telefonszám: +36 30 216 6875 cím: 1211 Budapest Kapisztrán János u. 27. 9.1.4. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
9.2. A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi,
9.2.1. a GlobalGastro által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások
tekintetében:
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján
vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében,
amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak;
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása
alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében,
amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy
higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően
elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; olyan alkoholtartalmú ital
tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható
módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi
szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a
megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
9.2.2. Tekintettel arra, hogy zöldség- és gyümölcs termékeink a romlandó, vagy
minőségét rövid ideig megőrző termék kategóriájába tartoznak, ezért a
megrendelőnek az áru átvételénél kell időt szánnia arra, hogy ellenőrizze le a
megrendelését, amennyiben bármilyen kifogás van ott azonnal a szállítást végző
munkatársainknak jelezzék.
9.3. A termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén
Ügyfélszolgálatunkhoz kell fordulni, mert minden olyan esetben, amikor a
Megrendelő felelőssége egyértelműen kizárható, a Global Gastro saját költségén gondoskodik a hibás vagy használhatatlan (pl. romlott) áruk cseréjéről.
- Szavatosság
10.1. Kellékszavatosság
A GlobalGastro hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
Nem teljesít hibásan a GlobalGastro, ha a Megrendelő a hibát a megrendelés időpontjában ismerte, vagy azt megrendeléskor ismernie kellett.
10.2. Termékszavatosság
10.2.1. A GlobalGastro által Megrendelőnek eladott termék hibája esetén a
Megrendelő követelheti, hogy a terméket cserélje ki 24 órán belül.
10.2.2. A termék akkor hibás, ha
10.2.2.1. nem felel meg a terméknek a hatályos minőségi követelményeknek (pl.
romlott), vagy
10.2.2.2. nem rendelkezik a GlobalGastro adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
10.2.3. A GlobalGastro mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha
bizonyítja, hogy
10.2.3.1. a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
10.2.3.2. a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
10.2.4. A termék speciális jellegére tekintettel a Megrendelő a rendelés leadásával vállalja, hogy a rendelt terméket kiszállításkor mind mennyiségileg, mind minőségileg átveszi:
10.2.4.1. A minőségi átvétel az áru szemmel látható hibáinak számbavételét, ill. megvizsgálását jelenti.
10.2.4.2. A minőségi átvétel módja a mindenkori kereskedelmi gyakorlatnak
megfelelően kell, hogy történjen.
10.2.4.3. A kifogásolt árut(kat) a Megrendelő nem köteles átvenni, – melynek
tényét a szállítólevélen jelölik a Felek – és megfizetni.
10.2.5. A Global Gastro Hungary Kft. a termék jellegénél fogva nem felel a
termékek ízéért, ízességéért, zamatáért – mivel az szubjektív tényező – azt a
Megrendelő egyéni, saját ízlése alapján – amennyiben az áru nem romlott –
nem kifogásolhatja.
10.3. Szavatossági jogok érvényesítése
10.3.1. Ezen pont alkalmazása tekintetében a szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell.
10.3.2. Fogyasztó által érvényesített szavatossági igények intézése esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadóak:
10.3.2.1. Az áru átvétele után, annak vétlen megsemmisülési kockázata, a
Megrendelőt terheli.
10.3.2.2. Megrendelő a szúrópróbaszerűen elvégzett ellenőrzést követően a
szállítási időponthoz képest 1 munkanapon belül köteles a minőségi
ellenőrzést befejezni és kifogás esetén azt haladéktalanul a GlobalGastroval
írásban közölni globalgasztro@gmail.com e-mail címre megküldött
levelével.
10.3.2.3. Amennyiben Megrendelő későbbiekben – nem az átvétel során – tenne minőségi kifogást, úgy az áru jellegére és tárolási/felhasználási feltételeire tekintettel a Felek egyeztetnek a továbbiakról.
10.3.2.4. A Global Gastro Hungary Kft. utólagos minőségi probléma jelzése
esetén a kifogásolt árut a Global Gastro Hungary Kft. – amennyiben
másban nem állapodnak meg a Felek – visszaveszi / visszaszállítja.
Ha a minőségi problémás árut a Megrendelő nem tudja visszaadni, akkor a
Global Gastro Hungary Kft., a minőségi probléma miatt jóváírást, csere
terméket nem köteles biztosítani. (10.3.2.6. pont szerint)
A Global Gastro Hungary Kft. a minőségi problémás terméket a visszavétel
során eredeti csomagolásában, a Global Gastro Hungary Kft. által
kiszállított módon, formában kell, hogy a Megrendelő visszaadja. A
felismerhetetlen/feldolgozott terméket, (szétszaggatva, tépve, darabolva,
kvázi konyhai hulladékot) a Global Gastro Hungary Kft. nem köteles
visszavenni.
10.3.2.5. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy minőségi hibás teljesítése esetén a GlobalGastro mentesül a következményes károk viselése alól, ha a
Megrendelő érzékszervi úton érzékelhető elváltozás ellenére is felhasználja
az árut.
10.3.2.6. A GlobalGastro mentesül a jogosan kifogásolt árut kicserélése vagy
ellenértékének teljes visszafizetése alól, ha az árut felhasználták vagy
bármely okból nem tudják visszaadni.
10.3.2.7. A Megrendelő jogfenntartási nyilatkozata, hacsak konkrét kifogásait a fenti módon nem jelzi, érvénytelen.
10.3.2.8. A Megrendelő elfogadja a rendelés leadásával, hogy ha a
Megrendelőnek az áruk felhasználásából bármilyen kára származik a
GlobalGastro maximum a számla összegéig lehet felelős.
10.3.3. A Megrendelő szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését
bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot –
az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy
nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. Jelen ÁSZF nem zárja ki, hogy a megrendelő a
szerződés megkötését más módon is bizonyítsa.
- Panaszkezelés rendje
11.1. A Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos
fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
e-mail cím: globalgasztro@gmail.com
telefonszám: 06 30 583 3562
levelezési cím: 1211 Kapisztrán János u. 27.
11.2. A Szolgáltatóval fennálló vitás ügyeket célszerű a megadott panaszkezelési
elérhetőségeken rendezni.
11.3. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a megrendelő vitás esetén a lakóhelye, vagy
tartózkodási helye szerint illetékes megyei békéltető testülethez vagy bírósághoz
fordulhat, amennyiben jogszabálysértés kapcsán szeretne hatósági bejelentést tenni,
akkor a lakóhelye szerint illetékes járási hivatal fogyasztóvédelmi szervéhez
fordulhat.
11.4. A Global Gastro Hungary Kft. a vitás kérdések gyors és hatékony megoldásában
érdekelt, de a megrendelő kezdeményezésére elindított békéltető testületi, vagy
hatósági eljárásban együttműködésre kötelezett, így azokban részt vesz.
11.5. Online vitarendezési platform
Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban a Megrendelő panasszal
kíván élni, akkor igénybe vehető az online vitarendezési platformot (ODR), amely a
https://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon érhető el. A platformon regisztrációt
követően, a Szolgáltató e-mail címének (info@globalgastro.hu) megadása mellett
küldhető be panasz.
A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a
Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti
szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.
A szerződés utolsó módosításának időpontja: 2024.01.01.